Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

ostobacsajok

Vajon? Hülye picsák a neten és a nagybetűs életben... A sztorik az avejoe kukac vipmail.hu címre jöhetnek!

Friss topikok

Linkblog

Ha már blog, legyen többszerzős... :)

2008.04.16. 12:12 avejoe

Pasitársaim, jöhetnek mailban/kommentben a tipikusabbnál tipikusabb MNK sztorik, ilyenekre is legyen már példa! :)

6 komment

Címkék: szex sex szerelem csajok párkapcsolat blogolás csajozás pasik pasizás

A bejegyzés trackback címe:

https://ostobacsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr51428101

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zZz 2008.04.16. 22:26:53

Minden Nő Kurva

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2008.04.17. 21:24:53

ó!
értem.
annyira szerintem nem.
vagyis csak inkább az, aki mozi-vacsi-egész este ingyendiszkó-ingyenpia után nem.
vagy inkább az, aki igen?
vagy most mivan?

grip 2008.04.17. 21:56:34

Szerintem ez az oldal akár még jobb is lehet mint a másik (szakitosblog) bár azt is szeretem...én mindenképp látogatom majd és ha lesz vmi akkor írok is természetesen...addig is sok sikert hozzá..és have fun
a

idiotapocs 2008.04.24. 16:10:23

megelőztél, de szvsz nem baj ha többen vagyunk :) sok sikert
süti beállítások módosítása