HTML

ostobacsajok

Vajon? Hülye picsák a neten és a nagybetűs életben... A sztorik az avejoe kukac vipmail.hu címre jöhetnek!

Friss topikok

Linkblog

Avejoe születése és megdicsőülése...

2008.04.14. 17:15 avejoe

Az értékellekmintembert blogban offtopiknak tartották az alant olvasható sztorit, bár az "értékellek mint embert" kitételnek pont megfelel.
Vagy pont nem.

Avagy: Ha a pasik hülyeségéről lehet blogolni, akkor a magyar net hyperribancairól miért ne lehetne?

A valódi szerző személye teljesen lényegtelen, mivel a történet egy igazi kamuregről szól, no meg a netes társkeresés szépségeiről, izé, buktatóiról.
Valamikor 2006 tavaszán született meg a Találkahely nevezetű társkereső oldalon Avejoe, avagy Average Joe, alias Átlag Józsi. Még a neve sem véletlen.

Mint a netes társkeresőket használó férfiak nagy részének, nekem is feltűnt, hogy mintha a hölgyek ezeken az oldalakon egy álomképet kergetnének, legyenek tinik vagy épp megfáradt negyvenesek, mindegy. Az "elvárások" című, kétes információtartalmú táblázatban az esetek többségében az szerepel, hogy "hűdemagas, hűdejóképű, hűdeszépfiút keresek".

Gondoltam egyet, és a fent említett oldalon akkor regisztrált 25-35 év közötti nők reglapjaiból lementettem vagy 200 példányt, majd a megfelelő transzformációk után megetettem az adathalmazzal egy Excel táblát. Egy egyszerű átlagszámítás meg egy számítani közép után azt kaptam, hogy a magyar nők mindenáron egy 183 centis, 91 kg-s pasit akarnak.
Megkapták. Később, ugyancsak egy hölgy tippjét megfogadva felraktam az adatlapokra egy Ken baba képét is. :)

A reglapon bemutatkozásként kb csak annyi szerepelt:
"Tuti hogy engem akarsz megismerni. A kedvenc mondásom: A statisztika olyan, mint a bikini. Egyik sem mutatja meg a lényeget, de gondolatébresztésre jó."

A elvárások pedig természetesen egy szupermodellre vonatkoztak, 90-60-90, tökéletes, zsírpárnamentes alak, szőke haj, kék szem. :)

A hatás pontosan az volt, mint amire számítottam. Ez a fantom minden abszurd szöveg ellenére sorban kapta a leveleket. Még akkor is, amikor kiírtam a reglapra, hogy egy görbetükörnek szánt kamuregről van szó. :) Sőt a felfedés után volt olyan, aki levelet írt, miszerint ő egy csinos, x centi, y kg, szőkésbarna nő, és azonnal küldjek neki fényképet.

Leírtam neki is (mint minden levélíró hölgynek) kerek perec, hogy egy kamuregbe szaladt bele, amelynek a célja csak annyi, hogy statisztikailag is alátámasztott legyen:
A netes társkeresőkre a legjellemzőbb dolog, hogy írhatok bármilyen seggfej szöveget a reglapomra, nem számít. Nem számít, milyen ember vagyok, ki vagyok, mi vagyok, élek-e vagy halok.

A fent említett hölgy visszakérdezett, hogy "hülye is legyen akit keresel?". Csak annyit feleltem: "Nálad hülyébbnek nem kell lennie."

Csak a centik és a kilók számítanak - Az Ember, a Személyiség a legkevésbé sem.

Avejoe több oldalon volt/van regisztrálva, a Talihelyen, az nlc-n, és persze a társkeresők karikatúráján: A loveboxon. Azt talán mondanom sem kell, hogy a legtöbb kapás ez utóbbi szőkeliba-gyűjteményből érkezett.

A reakciókról még pár szót: Kb a levélírók fele jót nevetett saját magán, a maradék nagy része felháborodott, az elenyésző kisebbséggel pedig jóízű beszélgetéseket folytattam felfedve az azóta régen törölt eredeti azonosítómat.

Az eredeti azonosítót használva, az összes társkeresőn töltött időmennyiségeket egymás után téve 6.5 év, meg persze több száz levél után 2, azaz kettő olyan lányt találtam, akiknek valóban a személyiség az elsődleges egy megismerkedés folyamán. Az egyikükkel Boldog voltam jó ideig, de ez már egy másik történet...

Ave,
Joe

25 komment

Címkék: csajozás avejoe

A bejegyzés trackback címe:

https://ostobacsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr39425360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a rátóti legényanyaszomorító 2008.04.14. 17:51:28

zseniális! én mondjuk nem írtam volna ki, hogy kamureg, hanem hagytam volna egy kis teret/időt a dolognak. és vártam volna a nők rakcióját, hogy miért a tökéletest keresed. mert a társkereső oldalaknak ez az egyik szánalmas oldala: az "én" az mindegy milyen, "ő" azért legyen tökéletes. persze kivételek vannak, de én már inkább a kedvenc művészmozim kávézójában ismerkedem.

réparetekmogyoró 2008.04.14. 19:28:54

sztem meg pont azért zseniális, mert odaírta, hogy kamureg, és ez is kevés volt, MÉG akkor is írtak neki...
amúgy ez nem újdonság, nincs ebben semmi új, csak már statisztikailag is kimutatható

Slugger 2008.04.14. 19:41:48

Ez az! Pontosan 183 cm vagyok! Igaz, hogy csak 79 kg, de hamar magamrazabálok még 12 kg-t. Imádni fognak a csajok!

helleluja 2008.04.15. 00:11:05

Gyétyik, ráznüj naraódov....
részemről, a nőket meg gyerekeket, kihagynám a játékból. Igaz én igaz Jézus hivó, amikor az igaz Jézus a Hitem, tehát nincs senki meg senki köztem, meg az igazi csáládom - nemzetcsaládom meg embercsaládom közte, hanem Közvet Lenke, hisz vagy az van, ha az van, s szerintem nekem csak az van, akkor a nő = isten!
Ha van ostoba, akkor nézzünk csak a tökörbe, de fémtökörbe, ami nem csal?
Megvagytok hivva az ufós bloggomra, s ha tetszik, gorombáskodjatok vissza, bár nekem az volt a szándékom, de valahogy, nem tudom bántani a védteleneket, ártatlanokat!?
üsd be repcse egyből szerencse, fö!

avejoe · http://ostobacsajok.blog.hu/2008/04/14/avejoe_szuletese_es_megdicsoulese 2008.04.16. 12:07:04

rátóti: Köszi :)

Amúgy volt egy időszak (kb két hónap), amikor nem volt felfedve a reglapon, hogy kamuregről van szó. De azt a kérdést nem tette fel senki, hogy miért is keresek én ilyen "tökéletest"...

Nekroteka 2008.04.17. 22:57:14

Kedves avejoe! :)
Érdekes táma az, amit feszegetsz, igazából nem mondhatom azt, hogy egyetértek, de azt sem, hogy nem.
Az alapsztorit tekintve való igaz, hogy akár netes társkeresésről, akár valódi ismerkedésről van szó, vannak nők, akiknek az igényei kielégítésére elég egy cuki pofi vagy egy szexi felsőtest, ez valóban elég sekélyes, vagy szánalmasnak is nevezhetjük.
De azért a másik oldalon ott van az, hogy bár a belső értékek nagyon fontosak, és talán valóban fontosabbak a külsőnél, egy kapcsolatnak két része van: szellemi és fizikai. Ha ezek közül vayik nem működik, akkor az nem lehet egy 100%-ig kiegyensúlyozott, jól működő kapcsolat. Az a bizonyos kémia is nagy szerepet játszik két ember között, nem lehet egyszerűen lehülyézni mindenkit, aki ezt hangsúlyozza, mert ugyanúgy hülyeség naivan (?) azt hangoztatni, hogy "de a belső, a belső, az az igazán fontos"...

ohmyFgod 2008.04.17. 23:11:10

Jah, ez sajnos tényleg így van kb.

Bit Rot 2008.04.18. 00:43:29

Hát igen, tényleg ez van.
"Minimum 180 centi magas legyen"... szánalmasok!

Lasz 2008.04.18. 00:49:32

Egyetertek Nekroteka-val, szerintem is kezdetben a fizikai vonzalom szamit egy kapcsolatban es utana kovetkezik az hogy a szemelyisegek passzoljanak egymashoz.

gaborpesti 2008.04.22. 09:24:05

Minimum 180 centi magas legyen"... szánalmasok!

Van egy tippem hogy 210 cm is hátrányban van.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2008.04.24. 13:55:00

őőőőőő,
hasonló tapasztalataim vannak a pasi-oldalról.
Szóval nem a nemi hovatartozása határozza meg a butaságát! De Nekroteka hozzászólásával is maximálisan egyet kell értenem.....úristen, egyetértek :D valami baj van velem :D

Rebca 2008.04.24. 14:47:15

John42, ömm, miért szánalmas, ha egy lány szeretné, hogy magasabb, vagy legalább egymagas legyen a pasija? Az valóban hülyeség, ha egy 160 centis csaj ír ilyet, de ha valaki 175 vagy ilyesmi? Akkor az is szánalmas, hogy ti pasik meg 60 kilónál nehezebb csajt nem akartok? Arányokról van itt szó, összevetett adatokról. Én azt írnám, hogy nálam 10 centivel magasabb pasit keresek.

avejoe · http://ostobacsajok.blog.hu/2008/04/14/avejoe_szuletese_es_megdicsoulese 2008.04.24. 17:08:28

Nekroteka, részben egyetértek.
Viszont úgy tűnik, mintha sokan úgy gondolnák, hogy a kapcsolat fizikai működésének előfeltétele a 20 centi plusz. Tényleg így van?

Amúgy hozzá kell tennem, hogy egy 108 centi magas lány esetetében természetesen elfogadható, hogy minimum 180 centis pasit keres!

kangal 2008.04.25. 13:50:16

Volt egyszer egy srác. A randivonalra pár hét különbséggel regisztrált két csávót. Egy jó és egy rossz külsejűt. Minden számadatuk egyezett. A munkakörük is egyezett. (pénzügyi terület) A saját magukról vallott véleményük és a leendő társukról írt elkézelésük is egyezett. Az is egyezett, akiknek írtak (egy hét különbséggel) Az is egyezett, amit írtak.

Minden egyezett. Csak a válaszlevelek száma, az nem egyezett.

Anita 2008.05.08. 14:09:47

az utolsó megjegyzéshez: egyszer én is csináltam egy kamureget egy ilyen oldalon. direkt provokatív nevet választottam, azt írtam, h. nagyon nyílt vagyok, imádom a szexet, több emberrel kipróbálni, mindig nyitott vagyok mindenféle kapcsolatra, stb. stb. szóval előadtam magam egy jó nagy k-nak. igazából meg baromi félénk vagyok. kíváncsi voltam, h. mennyi levelet kapok, és milyet, összehasonlítva az igazi adatlappal. Rengeteget kaptam....Simán bevették az egészet. mindenkinek megírtam, h. kamureg, a legtöbb nevetett saját magán, de egyesek felháborodva visszaírtak,h. kihasználom szegény társ és boldogságkeresőket.

min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2008.07.01. 22:54:24

Elhiszem. De pont a lényeget nem vetted észre. Mint ahogy mások sem. Pedig ott volt az orrod elõtt.

Hopené Légimazs (törölt) 2008.07.01. 23:12:43

Abszolút elhiszem, hogy így működik, de biztos vagyok benne, hogy egy nő ugyanerre az eredményre jutna a férfiakkal kapcsolatban is.

sötét 2008.08.28. 09:25:15

Rebca: azzal, hogy milyen magasra nőttél nem tudsz mit kezdeni, de a kilókat tudod faragni, ha akarod. Nem tudom érzed-e az árnyalatnyi különbséget.

Sonja White (törölt) · http://sonjawhite.blogol.hu/ 2008.12.09. 14:41:20

Valójában az egész azért hülyeség, mert nagyon kevés olyan ember van, akinek a képe alapján el lehet dönteni, hogy vonzó-e vagy nem-e.
Mert ugye a kisugárzás, illat, mozdulatok, stb. stb. nagyon fontosak.
Ismerek pár embert, aki élőben nagyon vonzó, fényképen viszont jó esetben is csak közömbös (és fordítva).
De azért a remény hal ...

Jaa, és Slugger ne hízlald fel magad pls. ;))

White Falcon 2009.01.21. 23:17:57

Nagyon prima otlet es megvalositas volt, gratulalok a humorerzekedhez -))

232323 2009.02.17. 23:06:25

OFF: mármint hogy és kinek válaszolsz? Nem értem... írt Neked az a muff?

avejoe · http://ostobacsajok.blog.hu/2008/04/14/avejoe_szuletese_es_megdicsoulese 2009.02.18. 00:03:54

@232323: a fenét, én csináltam a női kamureget, arra jött egy levél egy pasitól, aki a lóboxnak is oszlopos tagja. Állítólag tenerifén él.

milaneso 2009.03.22. 00:11:36

Kedves Joe!
Meglepődtem. Isten bizony, azt hittem, a nőknek gazdag pali kell, akinek annyi jövedelme van, hogy kényelmesen el lehet élni vele akkor is, ha a nőnek egyáltalán nincs jövedelme. Egyszerűen ezt érzékeltem mindig. Szerintem a nők amiatt írtak be kritériumnak ilyen méreteket, mert a "hamár válogathatok" szituáció erre inspirálja őket. A szupermenek közül akarják kiválasztani azt, aki még gazdag is, mert az az igazi kritérium.

anyámkínja 2009.03.25. 16:41:49

@Bit Rot:
Kolis szobatársaimmal létrehoztunk a "sokat méltatott" lávboxon egy hasonló kamureget csak női változatban - gondoltuk, hogy ezzel nem találtuk fel a spanyolviaszt, de szerettünk volna mi is tapasztalatokat szerezni. Titokzatosan minimális infó és egy kép egy 45 kilós, teljesen-átlagos-a-szomszédban-is-lakhatna típusú, hosszú hajú, bociszemű lányról - gondosan, távoli webhelyről letöltött, nem a legjobb minőségű képpel, mert ha már csináljuk, legyen életszerű, ugye. Özönlöttek az üzenetek mindenféle sráctól. Nekik sem a belső volt a fontos... és még csak azt sem mondhatnám, hogy ők legalább nyíltan felvállalták, hogy abban a helyzetben tényleg nem a belső volt a fontos, hanem többségében igen csak meg voltak sértve, amikor kiderült, hogy ez a tündérke nem valóságos... Szánalmas?
Jól mondja a rátóti: az "én" az mindegy milyen, "ő" azért legyen tökéletes...
süti beállítások módosítása