HTML

ostobacsajok

Vajon? Hülye picsák a neten és a nagybetűs életben... A sztorik az avejoe kukac vipmail.hu címre jöhetnek!

Friss topikok

Linkblog

A világ legjobb PASIZÓS levele

2008.04.16. 21:36 avejoe

Pályafutásom legszebb kapása, természetesen a loveboxon akadt horogra, még azelőtt, hogy felfedtem volna az igazságot. :)

Krisztike "bemutatkozása"

"

Szia, Kriszti vagyok!

Szimpatikusnak találtam a reglapod, gondoltam írok neked.

Karcsú vagyok, sportos alkatú és kifejezetten csinos. Szőkésbarna, vagy inkább világosbarna hajam van. Kedves, nőies arcom.
magasságom: 164 cm
súlyom: 53 kg
mellbőségem: 89 cm
derékbőségem:67 cm
csípőbőségem: 90 cm
Nincs kockahasam, de formás lapos hasam van, amelyen a zsír garantáltan nem éri el az 1 cm-t. Neked talán igen?
Cellulítiszem nincs.
Ha gondolod, válaszolj, de csak akkor, ha fotót is küldesz magadról, akkor én is fogok küldeni.

Szia
Kriszti
"

A válaszom:

"Szia, elolvastad egyáltalán a reglapomat a loveboxon?

Idemásolom az elvárások részét, VÉGIG olvasd el.....:

18 és 30 év közötti nőt keresek, aki 50-60 kg, 150-170 cm magas, és független.
Kit keresek?
A paraméterek fent, ezen túl:
Egy gyönyörű szőke nő legyen, aki jól mutat mellettem az Audiban, lehet vele villogni a borklubtagok és a haverok előtt.
Elvárás a tökéletes alak, azaz melltartókosár: C, mellbőség 90, derék 60, csípő 90.
A kockahas nem elvárás, de a narancsbőr és az egy centiméternél vastagabb zsírréteg a pocin kizáró okok.


Szia Józsi!
Ühüm. Bocsi, de csak most olvastam el az ostoba regisztrációs lapod. Nem látom értelmét, hogy egyenlőre fotót küldjek, hiszen te sem küldtél. Barbi-baba élő mását keresed? Hülye is legyen az illető?
Egyébként karcsú vagyok, sportos alkatú és kifejezetten csinos. Szőkésbarna, vagy inkább világosbarna hajam van. Kedves, nőies arcom.
magasságom: 164 cm
súlyom: 53 kg
mellbőségem: 89 cm
derékbőségem:67 cm
csípőbőségem: 90 cm
Nincs kockahasam, de formás lapos hasam van, amelyen a zsír garantáltan nem éri el az 1 cm-t. Neked talán igen?
Cellulítiszem nincs.
 
Ha kedved van visszaírhatsz erre a mailcímre, de csak ha fotót is küldessz. Találkozóra én még mindig hajlandó vagyok.
 
Üdv
 
Kriszti"

Csak ennyit írtam neki:

"Nálad hülyébbnek nem kell lennie."

 

19 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ostobacsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr65429028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szaszinko 2008.04.17. 17:03:07

Elismerésem :)) Tényleg. Tudom, hogy vannak nagyon ostoba lányok is a földön. Nekem is szoktak ilyen sztorikat küldözgetni, de nekem nem "profilom" ezeket kitenni.
www.ostobapasik.blog.hu
Továbbítsam neked azokat Joe?
Szió,
Szaszinko

na és 2008.04.17. 21:58:26

meg se dugtad?

meeke 2008.04.17. 22:33:00

kriszti egy picit talán szintén fake.

gven · http://gvenphoto.blogspot.com/ 2008.04.18. 00:40:37

én 168 vagyok és nem vagyok törpe, kikérem magamnak:D

a blog jó, nőlétemre támogatom,csakígytovább:D

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2008.04.18. 00:54:14

á, fake. Nekem valaki olyan ajánlkozott, hogy orális örömökben részesít telefonkártyáért cserébe... várhatja :)

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2008.04.18. 00:58:47

164 és 168 között azért van különbség :)

stonedraider · http://1sor.blog.hu/ 2008.04.18. 02:19:56

nálad hülyébbnek nem kell lennie

kiscsikó 2008.04.18. 07:11:01

Azt hittem nálam nincsen naívabb férfi a földön...
Keresni kellene egy másik blogot is ahol egy 10-éves kisrác meg írja hogy hogyan palizza be a társkereső sztárjait :D
Szaszinko blogját is olvastam...hát Háry Jani ott is jegyzetelt pár alkalommal elég rendesen szerintem.

ok 2008.04.18. 08:27:25

jozsi valoszinu kicsit benezte a dolgot, itt leginkabb o lett hulyere veve, de sebaj.......... (legkozelebb talan meg az idezeteket is helyesen irja)
mindenesetre nice try :D

szögesdrót 2008.04.18. 08:39:13

Hogy lehet storyt küldeni? :)

mxplanet 2008.04.18. 08:55:55

tipikus hülye picsa ehehe

avejoe · http://ostobacsajok.blog.hu/2008/04/14/avejoe_szuletese_es_megdicsoulese 2008.04.18. 10:48:28

szögetdrót:
A sztorik az avejoe kukac vipmail.hu címre jöhetnek

paulkemp · http://halfpecssquad.blog.hu/ 2008.04.18. 15:51:58

huh most nincs időm hosszú storyt írni, de addig is itt két szösszenet (mindkettő a szexneked.hu vagy valami hasonló oldalon várt rám... igen minden ilyen szarra regisztráltam, kíváncsi vagyok, persze ezt nem kötelező elhinni):

1. lány ír, hogy tetszem neki, meg minden, de mondja, hogy csak úgy hajlandó velem találkozni, ha küldök neki egy feltöltő kártyás számsort, mert már sokan átverték no comment

2. továbbra is a magyar oldalakon tartunk... valami közép-afrikai kislány küld üzenetet, hogy valami katonai puccs alatt megölték a nagyon magas beosztásban lévő szüleit és egyedül maradt valami menekült táborba, s nem e akarom elvenni feleségül

no persze ezek inkább tűntek nekem fake-nek pénzlehúzás céljából, de ha ilyennel jönnek nekem, és hitelesnek vélik (mert hogy máshogy próbálkozna) az már jelent valamit, vagy nem?

quad damage 2008.04.24. 14:15:12

Az az igazság h ez a feltöltőkártyás trükk kb. 4-5 éves.

jrichy 2008.04.25. 10:55:23

Itt már sohasem lesz új post?

guriat 2008.07.05. 01:48:23

paupkemp:
Afrikai kislány nekem is írt. Nem igazán értettem mi a trükk benne. Poénból még válaszoltam is neki aztán küldött képet is. Lehet, hogy ez valami kifinomultabb trükk és a pénzlehúzós duma csak a sokadik levélváltás után jön? :)
Amúgy nem érdekelt a csaj, csak ugye sok ilyen nigériai csalásról hallottam már, úgyhogy kíváncsi voltam, mi lesz itt a trükk, de addig végülis nem jutottam el.

riotgrrl 2008.10.01. 16:52:39

fake:

haversrác megunta a magyar társkereső oldalakat, úgyhogy elhúzott egy külföldire. jöttek a szerelmes lányok, még szerelmesebb e-mailekkel, beszappanozom a tested, teljesítsük be szerelmünket, találkozzunk, jövök pestre dumával... fotóküldés, levelek tömkelegei, lamúr, stb... a bibi ott volt, hogy érdekes módon egyik macának sem állt rendelkezésére a repjegyhez szükséges pénzösszeg. jajj de annyira szeretnének pestre jönni, és találkozni, és beteljesíteni életük szerelmét!!! nem baj, a pénz egy része már megvan, lakni meg majd nála fognak, de hát még mindig hiányzik egy csomó zsé... na mindegy, majd kölcsönkér a barátnőjétől, meg a kollégájától... annyira vágyok utánad! hiányzol! szeretlek! kuffantani akarok veled most rögtön! de hát nem lehet neten keresztül!... szóval még mindig hiányzik 300 usd a repjegyhez, ugye fontos neked annyira a kapcsolatunk, hogy találkozzunk, és beteljesítsük a szerelmünket?!...

:D

no comment. természetesen egyik macának sem küldött pénzt a haver, mivel elég egyértelműen láthatóan sokan alkalmazták a módszert...
süti beállítások módosítása